reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Igor Guriš

Igor Guriš

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.igorguris.skMojim cieľom je písanie užitočných informácii o komunikácii. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Poznámky laika - keby bol Matovič ako anglický premiér?

Igor Guriš

Politika Poznámky laika - keby bol Matovič ako anglický premiér?

Tento môj výmysel je približný odhad, ako by to u nás vyzeralo, ak by sme ignorovali ochorenie COVID-19 a nový premiér

  • 12. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 909x
  • 1
Poznámky laika - chripka zabije 800 Slovákov ročne???

Igor Guriš

Poznámky laika - chripka zabije 800 Slovákov ročne???

Znova a znova, počúvam ako mnohí ľudia prirovnávajú covid19 ku chrípke a jeden z hlavných argumentov je veď chrípka zabije 800 Slovákov ročne a nikto to nerieši. Tak som sa pozrel bližšie na tento argument...

  • 9. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 399x
  • 2
Poznámky laika - ekonomika vs život

Igor Guriš

Politika Poznámky laika - ekonomika vs život

Posledné dni si dávam otázky, na ktoré ťažko nachádzam odpovede a jedna z nich je .. Čo čaká národ, ktorý uprednostní ekonomiku pred životom?

  • 8. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 223x
  • 1
Čo je ľahšie, odpustiť, alebo poprosiť o odpustenie?

Igor Guriš

Čo je ľahšie, odpustiť, alebo poprosiť o odpustenie?

Je ľahšie, odpustiť, alebo poprosiť o odpustenie? Skúsite odpovedať? Viac o odpustení v článku ...............

  • 10. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 493x
  • 1
NLP - kontrola vlastnej mysle - základné nástroje 1/4

Igor Guriš

NLP - kontrola vlastnej mysle - základné nástroje 1/4

Ak Vám poviem, že máte v hlave TV, čo si o tom pomyslíte? Čo ovládač od mysle? Dokážem Vám, že máte v hlave TV aj ovládač od nej a nielen to, naučím Vás ju ovládať. Cvičenia na konci.

  • 9. máj 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 494x
  • 0
reklama
NLP - emócie - smútok

Igor Guriš

NLP - emócie - smútok

Emócie máme všetci. Narodíme sa s nimi. Pre niekoho niečo veľmi užitočné, pre iného zdroj utrpenia. Čo sú emócie, načo sú nám, vieme ich kontrolovať?

  • 1. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 366x
  • 0
O strachu, fóbii

Igor Guriš

O strachu, fóbii

PORAZTE SVOJ STRACH MUSÍTE ZVÍŤAZIŤ NAD STRACHOM BOJUJTE SO SVOJIM STRACHOM. Ak vyhrám nad svojim strachom, kto prehrá?

  • 17. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 314x
  • 2
NLP - mini úvod

Igor Guriš

NLP - mini úvod

Neurolingvistické programovanie - ako to začalo? Čo to je? A niečo, čo sa vytráca, srdce NLP - modelovanie.

  • 20. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 588x
  • 0
Paradoxy v komunikácii - politika.

Igor Guriš

Politika Paradoxy v komunikácii - politika.

Paradox je efektívny nástroj, ako manipulovať s ľuďmi. Vie vytvoriť pocit pravdy v nepravde. Vie opantať myseľ. Je ako jed s absurdnými následkami.

  • 3. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 349x
  • 8
Stav pleti

Igor Guriš

Stav pleti

Akné môže mať rôzne spúšťače. Strava, pitný režim, stres, hormóny, prostredie ... prípadne ich vzájomná kombinácia. Tento článok je môj preklad jedného z jeho príbehov. Milton Erickson - hypnoterapeut, otec modernej hypnoterapie.

  • 22. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 430x
  • 0
reklama
Ako vytvoriť cukrovku.

Igor Guriš

Ako vytvoriť cukrovku.

V tomto článku popíšem elegantný a chutný spôsob, ako si vytvoriť cukrovku tak, že Vám doktor povie do konca života si budete pichať inzulín. *Tento článok je založený na pozorovaniach a nemusí sa zhodovať s medicínskou pravdou

  • 27. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 425x
  • 44
Zápor v komunikácii

Igor Guriš

Zápor v komunikácii

Cudzinec sa prihovára k dieťaťu a po chvíli sa ho pýta Nemôžeš rozprávať?. Dieťa prikývne hlavou na znak súhlasu. Čo dieťa povedalo prikývnutím? Môže, alebo nemôže rozprávať?

  • 23. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 619x
  • 6
Stres ako Kameň na srdci

Igor Guriš

Stres ako Kameň na srdci

Stres je najväčší zabijak na svete. Dokáže zničiť ktorýkoľvek orgán v tele zákerne, s ľahkosťou, bez fyzickej pomoci.

  • 16. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 566x
  • 0
Alergia, jej funkcia a príliš jednoduché riešenie

Igor Guriš

Alergia, jej funkcia a príliš jednoduché riešenie

... prvé čo si všimla boli tulipány na stole a ... hneď začala kýchať. Som alergická na tulipány, daj ich prosímťa preč. Pozrela som nechápavo na ňu a hovorím jej Leni, tie tulipány sú umelé!.

  • 14. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 162x
  • 1
Sociálna fóbia?!?

Igor Guriš

Sociálna fóbia?!?

Vieš, pred tým, ako som začal používať jeden trik, som bol iný. Keď sa mi baba páčila, stačilo že som bol v jej blízkosti a srdce sa mi rozbúchalo, potil som sa a nedokázal som povedať takmer nič.

  • 2. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 809x
  • 0
reklama
Ja mám vždy pravdu - SYNDRÓM

Igor Guriš

Ja mám vždy pravdu - SYNDRÓM

Keď presvedčenie dosiahne hranice, kedy sa z väčšinou pravdu stane vždy pravdu, osoba stratí schopnosť zvažovať efektívnejšie možnosti.

  • 27. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 641x
  • 0
Tón hlasu - jeden zo základných nástrojov manipulácie

Igor Guriš

Tón hlasu - jeden zo základných nástrojov manipulácie

Aký dopad má tvoj tón hlasu na okolie? Vnímaš odkiaľ kto hovorí a odkial ty hovoríš? Tip ako sa zdokonaliť.

  • 19. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 871x
  • 0
Tri Generácie hypnózy

Igor Guriš

Tri Generácie hypnózy

Aký je tvoj vzťah k tvojmu podvedomiu? Čo slovo podvedomie vôbec znamená ? Pýtal som sa ľudí otázku č.1. Tu je niekoľko odpovedí: Neovládateľné ... Bojím sa ho ... ...Niečo, čo ma motivuje a ženie dopredu ...

  • 17. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 610x
  • 0
Miesto kde som BOH.

Igor Guriš

Miesto kde som BOH.

Je niečo, čo si nevieš predstaviť? Pýtal som sa Vierky, ktorá po chvílke odpovedá. Ano, neviem si predstaviť mať

  • 12. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 741x
  • 0
Pôst - 7 dní bez jedla

Igor Guriš

Pôst - 7 dní bez jedla

Vieš rozoznať rozdiel medzi pocitom hladu a skutočným hladom? Vieš rozoznávať signály tela, kedy má dosť alebo ich ignoruješ? Ak jem navyše aby som neplýtval, skutočne neplýtvam?

  • 22. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 571x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu