reklama

Miesto kde som BOH.

Je niečo, čo si nevieš predstaviť? Pýtal som sa Vierky, ktorá po chvílke odpovedá. Ano, neviem si predstaviť mať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 "Je niečo, čo si nevieš predstaviť?" Pýtal som sa Vierky, ktorá po chvíľke odpovedá. "Ano, neviem si predstaviť mať dieťa. Deväť mesiacov veľké brucho, po narodení krik, málo spánku ..." Hneď ako povedala áno, vygúlil som na sekundu oči a s úžasom počúval, čo bude hovoriť. Ako Vierka rozprávala o tom čo si nevie predstaviť, jej priateľ sa na mňa pozrel s šibalským úsmevom na znak pochopenia, že Vierka popisuje to čo si predstavuje.

Vo svojej mysli si všemocný, si boh, dokážeš vytvoriť život, aj smrť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Môžeš vidieť minulosť, aj vytvoriť budúcnosť. "Hm... už len zistiť .. ako spraviť z myšlienky realitu?" Pýtal sa kamarát. "Rozhodol si sa študovať, videl si následky svojho rozhodnutia, krátkodobé aj dlhodobé a vyštudoval si vysokú školu ako najlepší študent ročníka. Ty sám vieš ako spraviť z myšlienky realitu." "Máš pravdu, ako by to bolo včera, keď som si predstavil kým chcem byť a čo chcem dosiahnuť a robil som to všetko vo svojej mysli predtým, ako sa to stalo mojou realitou. "

 Minulosť - kľúč k budúcnosti

 Radka sa zamyslela nad minulosťou: "Moja minulosť je zlá, je mi nanič, najradšej by som ju vymazala." "Je mnoho spôsobov ako vymazať minulosť, ak však vymažeš minulosť, riskuješ že v budúcnosti spravíš to isté znova. Schopnosť pamätať si minulosť máme nato aby sme mohli v budúcnosti urobiť iné rozhodnutie, ktoré bude viesť ku krajšej minulosti. Tvoja minulosť je v tvojej mysli, a v tvojej mysli si bohyňa, vieš sa pozrieť na minulosť tak, aby ti slúžila v budúcnosti?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vytvor nové JA

 Źigo sa pridal. "Moja budúcnosť je prázdna, nevidím nič." Jeho gestá, reč tela, aj tón hlasu hovorili, že je smutný človek bez vízie budúcnosti bez smeru, bez cieľa. "Ty, ľudská bytosť obdarená slobodnou vôľou, silným telom a všemocnou mysľou, hovoríš že používaš slobodnú vôľu a myseľ aby si vytvoril prázdnotu? No táaak, v živote si toľko toho zažil, máš skúsenosti z toľkých smerov ... použi svoju minulosť ... kým si chcel byť, keď si bol mladší? Čo ťa vždy bavilo, čo ti išlo vždy od ruky?" Žigo na moment zatvoril oči hlavou otočil vľavo a na jeho tvári zažiaril úsmev" "Teraz, ako sa pozeráš na svoju minulosť, otoč hlavu doprava a vytvor budúcnosť, vytvor novú cestu, nového Žiga, ktorý nasmeruje svoj život novým smerom, k niečomu čo ťa priťahujem, k niečomu čo ťa priťahuje tak, že začneš robiť všetko potrebné, pretože už vidíš novú cestu."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetko je možné a čo nieje možné, trvá o trochu dlhšie!

Igor Guriš

Igor Guriš

Igor Guriš

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.igorguris.skMojim cieľom je písanie užitočných informácii o komunikácii. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu